Wij zijn een enthousiaste en diverse groep mensen die graag iets doen voor de samenleving, want samen is meer mogelijk en dat geeft energie!

In de loop van de jaren hebben wij al veel voor de lokale en internationale gemeenschap kunnen doen en dat willen we ook graag blijven doen.

Onze club richt zich de komende jaren vooral op de thema's Milieu, Armoede, Eenzaamheid en Ontwikkeling Jeugd. Daarvoor hebben we een aantal acties opgezet. Zo komen er vele bomen bij in de gemeente Teylingen, zijn er uitwisselingsprogramma's met buitenlandse scholieren en hebben we een community Aanpak Armoede en Eenzaamheid opgericht waarin we een verbindende en adviserende rol hebben.

3df41944-0db7-4386-a3fb-4f6245d33490

OOK IN 2024 ZULLEN ER WEER GRATIS BOMEN AAN INWONERS IN TEYLINGEN WORDEN AANGEBODEN!

Heb jij een plekje in je tuin voor een Gratis Boom? In 2024 zullen er weer nieuwe inschrijfdata bekend worden voor de gratis bomen actie. Ook dan zullen er weer verschillende soorten beschikbaar zijn. Kies t.z.t. die boom die bij jou en de locatie past.

Doe je ook mee voor een groener Teylingen? Houd dan onze website en onze socials maar ook de lokale kranten in de gaten voor de nieuwe inschrijfdata.

Jisk Koopmans

IN MEMORIAM JISK KOOPMANS

Op 16 juni 2023 is overleden ons zeer gewaardeerde lid Jisk Koopmans

Jisk was ruim 11 jaar lid van de Rotaryclub Sassenheim. Naast zijn familie en zijn werk had hij een speciale liefde voor de natuur en voor de fotografie. Wij mochten vaak meegenieten van zijn foto’s en verhalen. Helaas werd Jisk al snel na zijn lidmaatschap ziek en konden we vanaf toen wel iets voor hem terug doen. Jisk is nog net geen 65 jaar geworden. We wensen de familie sterkte bij het verwerken van dit verlies.

Gerard van Stein

Voorzitter Rotaryclub Sassenheim

Bijeenkomsten

1ste en 3de dinsdag van de maand diner-bijeenkomst om 18:00u.

2de, 4de en mogelijk 5de dinsdag van de maand avond-bijeenkomst om 20:00 uur.

Locatie:

Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden