Wij zijn een enthousiaste en diverse groep mensen die graag iets doen voor de samenleving, want samen is meer mogelijk en dat geeft energie!

In de loop van de jaren hebben wij al veel voor de lokale en internationale gemeenschap kunnen doen en dat willen we ook graag blijven doen.

Onze club richt zich de komende jaren vooral op de thema's Milieu, Armoede, Eenzaamheid en Ontwikkeling Jeugd. Daarvoor hebben we een aantal acties opgezet. Zo komen er vele bomen bij in de gemeente Teylingen, zijn er uitwisselingsprogramma's met buitenlandse scholieren en hebben we een community Aanpak Armoede en Eenzaamheid opgericht waarin we een verbindende en adviserende rol hebben.

IMG_2016-2

22 JUNI AANSTAANDE LUSTRUM FEEST VOOR (OUD-)LEDEN

Beste (Oud-)Rotarian,

Met groot plezier nodigen we jou en je partner uit voor de bestuurswissel en het lustrumfeest beide op zaterdag 22 juni. Een halve eeuw vol toewijding, vriendschap en dienstbaarheid aan onze gemeenschap verdienen een bijzondere viering.

Jouw aanwezigheid zal deze speciale dag nog waardevoller maken.

We kijken ernaar uit om jou te verwelkomen en samen herinneringen op te halen en te toosten op nog vele jaren van dienstbaarheid en vriendschap.

Met vriendelijke groet,

Ronald van de Graaf voorzitter 2024/2025

Vincent Quist voorzitter 2023/2024

IMG_2032

WANT NIEMAND KAN HET IN Z'N EENDJE!

Binnenkort meer informatie over hoe jij mee kan doen aan onze badeendjes-race in Park Rusthoff op 30 augustus.

Bijeenkomsten

1ste en 3de dinsdag van de maand diner-bijeenkomst om 18:00u.

2de, 4de en mogelijk 5de dinsdag van de maand avond-bijeenkomst om 20:00 uur.

Locatie:

Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden