Amaryllis-Actie 2022

Amaryllis-actie voor opwaardering
hoofdentree Park Rusthoff

Leuk om te kopen,
nog leuker om weg te geven!

Hoe leuk is het om een mooi en vrolijk kerstgeschenk te krijgen? Dat vinden we bij de Rotaryclub Sassenheim ook. Na het succes van de afgelopen jaren verkopen we ook dit jaar weer sfeervolle Amaryllisbollen in een luxe schaal als kerstattentie. U kunt die voor uzelf kopen, maar ook weggeven aan familie, vrienden, kennissen of zakelijke relaties. De actie is ook dit jaar gekoppeld aan een goed doel; de opwaardering van de hoofdentree van Park Rusthoff.

Schermafbeelding 2022-10-10 om 09.00.33
Schermafbeelding 2022-10-10 om 09.00.22

BEZORGING

De schalen voor particulieren worden zaterdag 19 of zondag 20 november
op het aangegeven adres - in de Bollenstreek - verpakt in dozen bezorgd.

De bestellingen voor bedrijven worden vanaf maandag 21 november,
per stuk verpakt in dozen, afgeleverd op het bedrijfsadres.

Opwaardering hoofdentree Park Rusthoff

De Stichting Beheer Park Rusthoff laat een nieuwe laan realiseren die gekenmerkt wordt door regelmaat en ritmiek. De 13 nieuwe bomen - noodzakelijk i.v.m. ziekte van de huidige bomen - hebben een omtrek van ca. veertig centimeter. De laanbeplanting met de nieuwe bomen vormt straks samen met nieuwe bestrating en banken de karakteristieke entree van het Park Rusthoff. Met de aankoop van deze schaal met amaryllisbollen krijgt de hoofdentree van Park Rusthoff een geweldige opwaardering.

Prachtig resultaat

De prachtige aangeklede schaal met Amaryllisbollen bloeit op naar een geweldige bloemenpracht. Een feest in huis of op kantoor tijdens de sfeervolle kerstperiode. Een handleiding om tot dit fraaie resultaat te komen en informatie over het goede doel worden uiteraard bijgesloten.

Heeft u een eigen bedrijf en wilt u de schalen bestellen voor relaties. Klik op onderstaande knop.

Park-rusthoff-PR

DE OPBRENGST

Komt ten goede aan de opwaardering hoofdentree Park Rusthoff.