Club service

Running dinner 2023

Om samen meer mogelijk te kunnen maken is het ook goed om soms gewoon even thuis bij elkaar aan tafel te zitten door middel van het running dinner:

Een voorgerecht bij de een, een hoofdgerecht bij de ander en dat in steeds wisselende gezelschappen. En altijd is het weer een verrassing waar en bij wie je aan tafel komt te zitten. Uiteindelijk komen we bij het dessert weer samen en worden de ervaringen gedeeld.

Het jaarlijkse running dinner is altijd erg leuk, verrassend en lekker!

Amaryllis Actie 2021

Wat was dit wederom een leuke actie!

Na het succes van vorig jaar hebben wij ook dit jaar weer sfeervolle amaryllisbollen in een luxe schaal verkocht als kerstattentie. De actie was ook dit jaar gekoppeld aan een goed doel: een sporttoestel voor de beweegtuin van woonzorgcentrum Bernardus in Sassenheim. De verkoop verliep vlot, door middel van flyers bij winkels en bedrijven, diverse stukjes in de krant, meerdere posts op social media, de clubwebsite en natuurlijk ook door de inzet van de clubleden zelf, hebben wij op 19 november met een mooi resultaat de verkoop kunnen afronden. Op zaterdag 20 november zijn we al vroeg met elkaar aan de slag gegaan om alle verkochte schalen op te maken, in te pakken en vervolgens in de regio aan huis te bezorgen. Om 17uur konden we moe maar voldaan aan de erwtensoep. Het was een fantastische actie en een geweldige fellowship dag, die goed op 1,5 meter kon worden uitgevoerd. Mede dankzij een mooie District Grant, kan er straks een prachtig bedrag van €5500,- worden overhandigd voor de beweegtuin!

Bezoek aan Floriworld 2021

Wat hebben we een plezier gehad met elkaar in al die "selfie-booths"

Amaryllis Actie 2020

Samenwerken en bijpraten tijdens het opmaken en inpakken van de amaryllis schalen.

Een boost voor de fellowship!

In het kader van het jaarthema "Oog voor de natuur"

Amsterdamse Waterleiding Duinen 2020

Met elkaar de duinen in, in het kader van het jaarthema "Oog voor de natuur"

Bezoek zorgboerderij de Beestenboel  2020

Even de nieuwe kas bekijken bij zorgboerderij de Beestenboel te Voorhout. Het was een leuk en informatief bezoekje in het kader van het jaarthema "Oog voor de natuur". Respect voor wat de mensen daar met elkaar doen!

Regelmatig dineren we met elkaar

Om de week dineren wij gezamenlijk voorafgaande aan de bijeenkomst. Het blijkt iedere keer weer een mooie manier om met elkaar bij te praten over wat er zowel in de wereld als op persoonlijk vlak speelt.

(note: pre-covid19)