Deze amaryllis actie is inmiddels succesvol beëindigd

Leuk om te kopen. Nog leuker om weg te geven!
Hoe leuk is het om een mooi en vrolijk kerstgeschenk te krijgen? Dat vinden we bij de Rotaryclub Sassenheim ook. Na het succes van de afgelopen jaren verkopen we ook dit jaar weer sfeervolle Amaryllisbollen in een luxe schaal als kerstattentie. Koop het voor jezelf of geef er eentje weg aan familie, vrienden, kennissen of zakelijke relaties. De actie is ook dit jaar gekoppeld aan een goed doel; de opwaardering van de hoofdentree van Park Rusthoff.

Opwaardering hoofdentree Park Rusthoff
De Stichting Beheer Park Rusthoff laat een nieuwe laan realiseren die gekenmerkt wordt door regelmaat en ritmiek. De 13 nieuwe bomen – noodzakelijk i.v.m. ziekte van de huidige bomen – hebben een omtrek van ca. veertig centimeter. De laanbeplanting met de nieuwe bomen vormt straks samen met nieuwe bestrating en banken de karakteristieke entree van het Park Rusthoff. Met de aankoop van deze schaal met amaryllisbollen krijgt de hoofdentree van Park Rusthoff een geweldige opwaardering.

BESTELLEN IS NIET MEER MOGELIJK!