Uitnodiging Lustrumfeest (Oud-) Leden

Beste (Oud-)Rotarian,

Met groot plezier nodigen we jou en je partner uit voor de bestuurswissel en het lustrumfeest beide op zaterdag 22 juni. Een halve eeuw vol toewijding, vriendschap en dienstbaarheid aan onze gemeenschap verdienen een bijzondere viering.

Jouw aanwezigheid zal deze speciale dag nog waardevoller maken.

Scan de QR-code (in foto hieronder) met de camera van je mobiele telefoon om je aanwezigheid te bevestigen of stuur een email naar secretaris@rotary-sassenheim.nl

We kijken ernaar uit om jou te verwelkomen en samen herinneringen op te halen en te toosten op nog vele jaren van dienstbaarheid en vriendschap.

Met vriendelijke groet,

Ronald van de Graaf (voorzitter 2024/2025) en Vincent Quist (voorzitter 2023/2024)

Middagprogramma Bestuurswissel 2024

Van 12:30 tot 17:00 uur

Kasteel Duivenvoorde, Voorschoten

Ontvangst met koffie/thee en gebak

Historische rondleiding

Bestuurswissel

Aangeklede borrel

Avondprogramma 50 jaar Rotaryclub Sassenheim

Van 20:00 tot 00:00 uur

Paviljoen Sassennest, Park Rusthoff

Feestavond met leden en partners, oudleden, ere-leden en moeder- en dochterclub.

Aanmelden voor het lustrumfeest op 22 juni aanstaande:

De eigen bijdrage bedraagt voor de bestuurswissel is €25 en voor het avond feest is €25