Vervolg gratis bomen actie een groot succes!

In het kader van de actie “Heel Teylingen blij met 1000 bomen erbij” konden de inwoners van de gemeente zich in oktober weer inschrijven voor een gratis boom. Op 8 en 9 december zijn de bestelde gratis bomen door hun nieuwe eigenaren opgehaald.

Het regende beide dagen, maar de sfeer en inzet was er niet minder om. Vele blije gezichten gingen met een boom op het dak of in de achterbak en soms gewoon met de boom in de hand op de fiets weer terug naar huis.

Het was een hele organisatie maar met behulp van de vele vrijwillige handen van zowel Rotary Sassenheim (grote dank aan onze toppers Gerard R. en Henk W. voor alle voorbereidingen) als ook Rotary Voorhout en de “In de Buurt Winkel” is het wederom gelukt.

Ook Wethouder Heleen Hooji was nog even aanwezig om alle vrijwilligers te bedanken voor hun inzet voor een groener Teylingen. Zij had ter ere van de actie ook nog wat lekkere gebakjes meegenomen.

We wensen iedereen veel plezier met hun nieuwe boom.