Beweegtoestellen zijn in gebruik

Afgelopen donderdag hebben wij een rondleiding gekregen door de Beleeftuin van Marente woonzorgcentrum Bernardus in Sassenheim.

De grote tuin met allerlei verschillende onderdelen is een belangrijk onderdeel voor de kwaliteit van leven van de bewoners in het centrum. Rotary Sassenheim heeft een aantal jaren geleden al eens een bijdrage gedaan voor tuinmeubilair.

Dit jaar heeft de tuin een uitbreiding gekregen met een aantal beweegtoestellen en een ware jeu des boules baan. Ook is de bestrating op een aantal plekken rolstoelvriendelijk gemaakt.

De realisatie van deze uitbreiding is mede mogelijk gemaakt door de opbrengst van onze amaryllis-verkoop-actie van vorig najaar. We wensen de bewoners fijne momenten in deze mooie tuin!