Ons jaarkind is weer naar huis

Afgelopen zaterdag hebben we Valentina, die een jaar lang bij ons in Nederland te gast is geweest, weer naar Schiphol gebracht.

Valentina is haar Nederlandse avontuur vorig jaar augustus begonnen en mede door de drie fantastische gastgezinnen, de Nederlandse taal “docente” Nel, de buddies van de club, het Rijnlands Lyceum in Oegstgeest, alle vrienden, de vele uitstapjes en de prachtige Europa-reis die ze gemaakt heeft en vooral ook door haar eigen enthousiasme en inzet, kan ze terugkijken op een onvergetelijk jaar.

Inmiddels is Valentina, na een hele lange terugreis, weer bij haar familie in Argentinië aangekomen en zal zij over een aantal weken aan een nieuwe studie beginnen.

Dear Valentina, it was great having you and we wish you all the very best! You shall be missed!

Het internationale jeugd-uitwisselingsprogramma van Rotary heeft het mogelijk gemaakt dat Valentina een jaar naar Nederland kon komen. Voor meer informatie over dit uitwisselingsprogramma klik hier.