Sloepentocht met en voor elkaar

Op 29 augustus zijn we met 9 sloepen een heerlijk avondje gaan varen vanuit Sassenheim over de Kaag richting Leiden. De passagiers waren allemaal aangemeld via Stichting Reuring, ‘s Heerenloo, de Jojo, In de Buurt winkel Sassenheim en er voeren ook een aantal Oekraïners met ons mee.

We hadden heerlijke broodjes en wat te drinken aan boord en het zonnetje scheen.

Met dank aan zeilschool ‘t Vossenhol voor het lenen van de zwemvesten. Ook dank aan alle schippers die zich met hun boot vrijwillig hadden aangemeld om mee te doen met de vaartocht. Jachthaven Jonkman was de ware redder in nood toen er een boot door motorpech uitviel. Jonkman heeft direct een van hun huurboten gratis beschikbaar gesteld waardoor de vaartocht ook voor de passagiers van de pechboot gewoon door kon gaan.

Hieronder een impressie van de vaartocht: